Goodyearov prototip inteligentne pnevmatike nudi povezljivost in izmenjavo podatkov z upravljavci voznih parkov
Priljubljenost souporabe vozil nenehno narašča, kar je spodbudilo snovanje ene od Goodyearovih inovativnih rešitev na področju mobilnosti prihodnosti: prototipa inteligentne pnevmatike, ki zagotavlja optimalno povezljivost in izmenjavo podatkov v realnem času med pnevmatiko in upravljavci voznih parkov. To omogoča varnejšo in stroškovno učinkovitejšo mobilnost ter maksimalno razpoložljivost vozil.
Ženeva, 9. marec 2018 – Souporaba vozil zaradi želje po zmanjšanju stroškov in večje priročnosti za uporabnike nenehno raste. Tako so na primer leta 2015 »deljeni« kilometri znašali 4 odstotke prevoženih kilometrov v svetovnem merilu, predvidevanja pa kažejo, da bo ta številka do leta 2030 presegla 25 odstotkov.1 To predstavlja nove izzive predvsem upravljavcem voznih parkov, za katere je proaktivno upravljanje servisiranja pnevmatik bistvenega pomena, tako z vidika izkušenj strank kot poslovnega modela. Idejo rešitve je na letošnjem mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil Goodyear s prototipom svoje inteligentne pnevmatike.
Goodyear je na dogodku prikazal celoten informacijski sistem pnevmatike, ki vključuje pnevmatiko, senzorje in algoritme v oblaku. Vsi skupaj prek mobilne aplikacije komunicirajo z upravljavci voznih parkov v realnem času. Senzorji v Goodyearovi inteligentni pnevmatiki skupaj s podatki o vozilu in drugimi informacijami s pomočjo lastniškega Goodyearovega algoritma zagotavljajo sprotne podatke. Po zaslugi teh algoritmov se informacije o stanju pnevmatike – vključno z njeno obrabo, temperaturo in tlakom – nenehno posodabljajo in posredujejo upravljavcem voznih parkov. Nenehna povezljivost in izmenjava podatkov omogočata optimalno uporabo pnevmatik ter s tem varnejšo in stroškovno učinkovitejšo mobilnost ter maksimalno razpoložljivost vozil.
Kot izpostavlja Chris Delaney, predsednik Goodyearove regije Evropa, Srednji vzhod in Afrika, »informacije o zmogljivosti in obrabi pnevmatike v realnem času sporočajo, kdaj je potrebno pnevmatiko servisirati, da bo njena življenjska doba daljša, ekonomičnost porabe goriva večja in ohranjen nivo njene zmogljivosti.« Tovrstno proaktivno vzdrževanje prevoznikom omogoča, da natančno določijo in rešijo težave s pnevmatikami ter se odločijo za morebitno servisiranje, še preden se te dejansko pojavijo.
V Goodyearu pričakujejo, da se bodo vzporedno z nenehnim razvojem mobilnosti razvijale tudi potrebe potrošnikov in prevoznikov, novi proizvodi, storitve in izkušnje pa bodo omogočili mobilnost, kakršno potrošniki in upravljavci voznih parkov potrebujejo.
Oglejte si še video predstavitev Goodyearove prototipne inteligentne pnevmatike.
Povežite se in si prenesite
Obiščite naš razstavni prostor na mednarodnem avtomobilskem sejmu v Ženevi: razstavni prostor 2056, hala 2, ali obiščite osrednjo spletno redakcijo EMEA newsroom.
Twitter: @GoodyearPress
LinkedIn:Think Good Mobility