Letošnja dirka 24 ur Le Mansa za Dunlop rekordna

Letošnja dirka 24 ur Le Mansa je bila za Dunlop dirka stoletja. Dirkači so na njihovih pnevmatikah presegli rekorde v najboljših časih na krog, prav tako pa se je Dunlop tokrat v skupnem seštevku na stopničke povzpel največkrat doslej.

Kranj, 20. junij 2017 – Vzdržljivostna avtomobilistična dirka 24 ur Le Mansa 2017, na kateri so največjo preizkušnjo predstavljale visoke temperature proge – te so dosegle tudi 51 stopinj Celzija, je Dunlopu prinesla velik uspeh. Poleg zmag v posameznih razredih in visokih skupnih uvrstitev je namreč Dunlop presegel rekorde v najboljših časih na krog ter uvrstitvah na stopničke v skupnem seštevku.

 

 

Na 85. izvedbi 24 ur Le Mansa je v razredu LMP1 zmagala ekipa Porsche LMP1, v razredu LMP2 pa je v cilj prvo pripeljalo moštvo Jackie Chan DC Racing. Tretje mesto v skupnem seštevku in drugo v razredu LMP2 je pripadlo ekipi Vaillante Rebellion, podij v razredu LMP2 pa je zapolnila ekipa Jackie Chan Oreca. Vseh najboljših deset v omenjenem razredu je tekmovalo na Dunlopovih pnevmatikah. V razredu LM GTE Pro sta se v vodstvu vse do konca dirke izmenjevala avtomobila Aston Martin Vantage, oba opremljena z Dunlopovimi pnevmatikami, naposled pa je prvi ciljno črto prečkal Jonny Adam. Moštvo Aston Martin Racing je bilo v vodstvu tudi v razredu LM GTE Am, kjer so se štirje od sedmih Dunlopovih dirkalnikov skozi vso dirko borili za uvrstitev na podij. Na koncu je bil najvišje uvrščen Dunlopov avtomobil Beechdean AMR Aston Martin, ki je dosegel četrto mesto.

 

Pnevmatike zasnovane za širok spekter temperatur

Visoke temperature proge in povprečna hitrost 235 km/h so bile za pnevmatike trd oreh, vendar je Dunlop z odličnimi lastnostmi svojih pnevmatik partnerjem omogočil vrhunsko zmogljivost. Nova serija pnevmatik, ki so jo uporabljali Dunlopovi dirkači, je bila namreč zasnovana za širok spekter temperatur, izbira pa je bila odvisna od posameznega voznika oz. kompatibilnosti šasije. Temperatura proge se je gibala med 25 in 51 stopinjami Celzija, vse tri zmesi pa so se uporabljale na vseh dirkah LMP2 in GT ter pri vseh temperaturah. Ekipe LMP2 so se večinoma odločale za menjavo med tretjim in četrtim postankom, nekateri pa so dirkali na istem kompletu pnevmatik vse do petega postanka (več kot tri ure oz. 668 km). Pri tem so se vse gladke različice v ekstremnih pogojih odlično obnesle vse do tretjega, četrtega ali petega postanka, kar dokazuje njihovo dirkaško vzdržljivost.

 

Dunlopovi rekordi in najhitrejši krogi 2017

Rekord – najhitrejši krog LMP2 (kvalifikacijski) – 3:25.352 (sedem sekund hitrejši od rekorda 2008 in 11 sekund manj kot leta 2016)

Rekord – najhitrejši krog dirke LMP2 – 3:28.632 (osem sekund hitrejši od rekorda 2015)

Rekord – najhitrejši krog GTE Pro (kvalifikacijski) – 3:50.837 (0,35 sekunde hitrejši od rekorda 2016)

Rekord – najhitrejši krog dirke GTE Pro – 3:50.950 (0,9 sekund hitrejši od rekorda 2016)

 

 

Več informacij:

Romana Stare
Vodja marketinga
T: +386 (0)4207 7025
romana_stare@goodyear.com

20. junija 2017