Družba Goodyear Dunlop Sava Tires leta 2016 povečala obseg prodaje in nadaljevala z naložbami
Kranj, 1. junij 2017 – Družba Goodyear Dunlop Sava Tires je danes sporočila svoje poslovne rezultate za leto 2016. Na lokalnih trgih1 je bilo prodanih skoraj 5 % več pnevmatik kot leta 2015, in sicer 2,4 milijona enot. Čisti prihodki od prodaje v višini 207,2 milijona EUR so ostali na ravni čistih prihodkov iz prejšnjega leta (207,3 milijona EUR v letu 2015). Obseg proizvodnje se je povečal za več kot 5 %. Nadaljevali so z intenzivnimi naložbami v svoj proizvodni obrat in v njegove izboljšave vložili skoraj 7 milijonov EUR.
»S široko paleto pnevmatik za različna vozila znotraj naših petih blagovnih znamk, ki zajemajo vse od standardnih do vrhunsko zmogljivih, ter z nenehnim poudarkom na izboljšani ponudbi storitev za svoje kupce smo uspeli izkoristiti priložnosti, ki jih je omogočila rahla rast lokalnega in evropskega trga, in povečati skupni obseg prodaje. Velike zasluge pripisujemo predvsem kakovosti svojih izdelkov in storitev – Goodyearove zimske pnevmatike, na primer, so na uglednih in neodvisnih testih evropskih avtomobilističnih revij osvojile štiri zmage in devet uvrstitev med najboljše, Dunlopova Winter Sport 5 pa je bila izbrana za vrhunsko zimsko pnevmatiko,« je povedal glavni direktor družbe Goodyear Dunlop Sava Tires, Matej Zavrl.
Družba je v letu 2016 obseg proizvodnje povečala za 5,2 % na skupno 6,9 milijona pnevmatik, kar je odraz rahlo večjega povpraševanja tako na trgih znotraj Goodyearove prodajne mreže kot tudi na lokalnih trgih. Čisti prihodki od prodaje v višini 207,2 milijona EUR so ostali na ravni čistih prihodkov od prodaje v letu 2015 (207,3 milijona EUR), pri čemer so na izid vplivale predvsem nižje prodajne cene na lokalnih trgih. Čisti dobiček družbe je po amortizaciji dobrega imena v višini 3,2 milijona EUR, izvedeni na podlagi novele ZGD II z dne 1. 1. 2016, znašal 4,1 milijona EUR. Brez upoštevanja amortizacije bi čisti dobiček znašal 7,3 milijona EUR v primerjavi s 6,7 milijona EUR v letu 2015.
Ob tem glavni direktor družbe poudarja, da je podjetje v izboljšanje opreme in tehnologije v letu 2016 vložilo 6,9 milijona EUR, in dodaja: »Naložbe podjetja vse od leta 1998, ko je Goodyear pričel poslovati v Sloveniji, tako skupaj znašajo že skoraj 237 milijonov EUR. Nenehna vlaganja nam omogočajo, da svojo proizvodnjo razvijamo in prilagajamo skladno z razvojem avtomobilske industrije. Na globalnem trgu, na primer, opažamo vedno večje povpraševanje po pnevmatikah višjega cenovnega razreda,z visoko dodano vrednostjo. Celotno povpraševanje po pnevmatikah od vključno 17 palcev naprej, ki v osnovi izhaja iz sprememb voznega parka, se je v letih med 2010 in 2015 podvojilo, enak porast se ponovno pričakuje do leta 2020. Ponosni smo, da lahko tudi v tem segmentu uspešno nastopamo s pnevmatikami, izdelanimi v Kranju.«
V družbi Goodyear Dunlop Sava Tires se vseskozi usmerjajo tudi v gradnjo delovnega okolja, ki sodelavce navdihuje in motivira, pri čemer vlagajo v njihov razvoj in profesionalno rast. To potrjuje tudi dejstvo, da so bili že pred leti prva družba v Sloveniji z nazivom »Top Employer«. Leta 2016 so naziv najboljšega zaposlovalca v Evropi (Top Employer Europe) in najboljšega zaposlovalca v Sloveniji (Top Employer Slovenia) tako prejeli že četrtič. Nadaljujejo tudi svoje družbeno odgovorne programe – osveščevalno kampanjo »Pozor(!)ni za okolje« so ob pričetku šolskega leta oktobra 2016 zagnali že sedmo leto zapored. Pri izobraževanju o ogljičnem odtisu in pomembnosti njegovega zmanjšanja je sodelovalo več kot 60 partnerjev iz celotne Slovenije – srednje šole, nevladne organizacije, javna podjetja in ministrstva so z vključitvijo več kot 16.000 dijakov skupaj uspešno izvajali kampanjo. Poleg tega je družba Goodyear Dunlop Sava Tires še naprej podpirala reševalne službe (prostovoljni gasilci, gorski reševalci …) – leta 2016 so jih za varno opravljanje njihovih dejavnosti opremili s pnevmatikami v skupni vrednosti več kot 50.000 EUR.
V letu 2017 družba Goodyear Dunlop Sava Tires ostaja osredotočena na dolgoročno rast. Le-to bo poganjalo nadaljnje zagotavljanje pnevmatik najvišje kakovosti in najboljših storitev kupcem in potrošnikom ter družbeno odgovorno delovanje, tako na področju skrbi za sodelavce, varovanja okolja kot tudi dela z lokalno skupnostjo.
Več informacij:
Simona Dijak
vodja komunikacij
Goodyear Dunlop Sava Tires. d.o.o.
T: +386 (0)4207 7026
simona_dijak@goodyear.com
Opombe:
Opomba 1: Lokalni trgi podjetja Goodyear Dunlop Sava Tires v letu 2016: Slovenija, Albanija, Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Kosovo, Makedonija, Črna gora in Srbija.