Nova moto pnevmatika Dunlop GP Racer D212 primerna tako za dirkalno stezo kot tudi za cesto

Najnovejša pnevmatika GP Racer D212 je svojo zmogljivost že dokazala v lanskoletni dirkalni sezoni, sedaj pa je s svojimi karakteristikami pričela osvajati dirkače in motoriste, ki se na dirkalno stezo odpravijo le ljubiteljsko. Homologirana je namreč tudi za cestno vožnjo. Nova pnevmatika vključuje tehnologije, ki jih je Dunlop razvil na podlagi uspehov na svetovnem prvenstvu FIM v vztrajnostni vožnji, in hkrati predstavlja nadgradnjo pnevmatike D212 GP Pro.

 

Kranj, 21. februar 2017 – Dunlopova moto pnevmatika GP Racer D212, ki je v lanskoletni dirkalni sezoni uspešno prestala prve preizkušnje, je od februarja dalje na voljo vsem dirkalnim navdušencem po Evropi. Pnevmatiko je Dunlop lansko leto že predstavil na zahtevnih dirkah, saj so prvo GP Racer D212 s specifikacijami serijske proizvodnje uporabili v zaključnem delu francoskega prvenstva Superbike, ko si je Lucas Mahias (GMT94 Yamaha) z njo priboril zmago na obeh dirkah Supersport. Prototipi so bili pred tem potrjeni tudi na svetovnem prvenstvu FIM Endurance.

 

 

Pri zasnovi pnevmatike GP Racer D212 je Dunlop uporabil tehnologije pnevmatike GP Pro D212, zmagovalke Isle of Man TT, in jih prilagodil za ljubiteljske obiskovalce dirkalne steze ter dirkače klubskega razreda. Nov profil in zgradba ogrodja sta tako izpeljana neposredno iz pnevmatike GP Pro, le da je sedaj za krmiljenje potrebnega veliko manj napora, kar omogoča ostrejše in hitrejše spreminjanje smeri kot pri predhodnici.

Lahko se prilagodi cesti in dirkalni progi

 

Pnevmatika, namenjena za občasno vožnjo na dirkalni stezi, je zaradi kombinacije inovativnega sistema NTEC, najnovejše tehnologije Heat Control in zmesi MultiTread lahko tudi zmagovalka dirk na vrhunski ravni. Najnovejša različica Dunlopovega inovativnega sistema NTEC namreč motoristom omogoča, da lahko za vožnjo po dirkalni progi znižajo polnilni tlak in s tem povečajo naležno površino pnevmatike, to pa brez kompromisov na račun odzivnosti pnevmatike zagotavlja vrhunski mehanski oprijem ter enakomernejšo obrabo. Dodatno Dunlopova najnovejša tehnologija Heat Control Technology (uporabljena pri različici zadnje pnevmatike Endurance v dimenzijah 190/55ZR17 in 200/55ZR17) povečuje odpornost pnevmatike na trganje, saj ima na zunanjem delu zelo čvrsto in trpežno zmes. Njena osnovna, mehkejša zmes, ki generira toploto, pa omogoča oprijem na ravni dirkalnih pnevmatik.

 

Izbor zmesi, ki zagotavljajo trpežnost za zmago na dirkah

 

Pnevmatiko GP Racer D212 odlikuje v osrednjem in ramenskem delu izpopolnjena zmes MultiTread, ki je namenjena nižjim delovnim temperaturam. GP Racer D212 je sicer na voljo v različnih kombinacijah mehke (Soft), srednje (Medium) in trpežne (Endurance) zmesi. Nova srednja zmes se osredotoča na popoln oprijem in skrajno zmogljivost na krajši razdalji, nova trpežna zmes pa nudi optimalno ravnotežje med oprijemom in trajno zmogljivostjo.

 

Dokončno so bile zmesi izbrane po opravljenem programu intenzivnega testiranja z vrhunskimi vozniki v kategorijah Superbike in Endurance: Mahiasom, Freddyjem Forayem in Julienom da Costo. V dirkalnih pogojih sta obe zadnji pnevmatiki, s srednjo in trpežno zmesjo, na dirki v Kataloniji zdržali do tretjega postanka, na dirki Paul Ricard pa do drugega. Tudi nova sprednja pnevmatika je dokazala svojo vzdržljivost, saj je na dirkah v Kataloniji in Paul Ricardu zdržala tudi do šest postankov – preden jo je bilo potrebno zamenjati so torej z njo prevozili več kot 200 krogov.

 

Pnevmatika GP Racer D212 je na evropskem trgu na voljo z naslednjimi specifikacijami:

 

  • 120/70ZR17 sprednja – slick (srednja zmes)
  • 120/70ZR17 sprednja – s profilom (mehka in srednja zmes)
  • 160/60ZR17 zadnja – s profilom
  • 180/55ZR17 zadnja – s profilom (srednja in trpežna zmes)
  • 190/55ZR17 zadnja – slick in s profilom (srednja in trpežna zmes)
  • 200/55ZR17 zadnja – slick in s profilom (srednja in trpežna zmes)

 

 

 

Več informacij:

Romana Stare
Vodja marketinga
T: +386 (0)4207 7025
romana_stare@goodyear.com

21. februarja 2017