Poslovali z večjim obsegom prodaje in nadaljevali z naložbami v podjetje
Kranj, 1. junij 2016 – Družba Goodyear Dunlop Sava Tires (GDST) je danes sporočila svoje poslovne rezultate za leto 2015. Na lokalnih trgih1 je bilo prodanih skoraj 2 % več pnevmatik kot leta 2014, in sicer 2,3 milijona enot. Obseg proizvodnje se je zaradi večjega povpraševanja zunaj lokalnih trgov povečal za več kot 4 %. To je skupaj z boljšo strukturo prodajnega programa pripomoglo k povišanju čistega dobička na 6,7 milijona EUR. Podjetje je nadaljevalo z intenzivnimi naložbami v svoj proizvodni obrat in je v njegove izboljšave skupaj vložilo 8,5 milijona EUR.
»Zelo ponosni smo na rezultate, ki smo jih dosegli v letu 2015, in na ekipo, ki stoji za njimi,« je poudaril glavni direktor podjetja GDST Matej Zavrl. »Z bogato ponudbo, vključno s pnevmatikami Goodyear in Dunlop, ki so se na neodvisnih testih uvrščale v sam vrh, ter z nenehnim poudarkom na izboljšani ponudbi storitev za naše kupce smo uspeli izkoristiti priložnosti, ki jih je omogočila sicer skromna rast povpraševanja na naših lokalnih trgih, in povečati skupni obseg prodaje.«
Podjetje je s pomočjo povečanega obsega proizvodnje (6,6 milijona pnevmatik, 4 % več kot leta 2014) in dobre strukture prodajnega programa povečalo svoj čisti dobiček iz 5,7 milijona EUR (2014) na 6,7 milijona EUR. Čisti prihodki od prodaje podjetja Goodyear Dunlop Sava Tires so se zmanjšali za 1,4 % na 207,3 milijona EUR, kar je predvsem posledica nižjih prodajnih cen na lokalnih trgih. »Naša panoga si v Evropi še ni popolnoma opomogla. Izzivi, kot so manjša kupna moč končnih uporabnikov, likvidnost kupcev, mile zime in odlašanje z menjavo zimskih pnevmatik z letnimi, se na naših lokalnih trgih nadaljujejo že vrsto let. Poleg tega se je še naprej povečeval uvoz pnevmatik nižjega cenovnega razreda iz Azije,« je povedal Zavrl.
V tem visoko konkurenčnem okolju podjetje stavi na visoko tehnološko dovršene produkte in ponudbo, ki zadovoljuje vse bolj zahtevno povpraševanje. »V tem kontekstu«, je poudaril Zavrl, »se Goodyear v Sloveniji osredotoča na trajnostno rast poslovanja. Ta vključuje tudi nenehne naložbe.« Podjetje je v izboljšanje opreme in tehnologije leta 2015 vložilo 8,5 milijona EUR. To je več kot 6 % več kot leta 2014. Naložbe podjetja, vse od leta 1998, ko je Goodyear pričel s svojim poslovanjem v Sloveniji, tako skupaj znašajo skoraj 230 milijonov EUR. »Naša prizadevanja so prinesla spodbudne rezultate, saj smo leta 2015 med drugim prejeli certifikat Ford Q1. Ta v svetu velja za pokazatelja odlične kakovosti, podjetje Ford pa ga podeljuje le svojim najboljšim dobaviteljem,« dodaja Zavrl.
Ker je razvoj vrhunskih talentov in ekip eden od ciljev podjetja, Zavrl uvršča med največje dosežke v letu 2015 ponovno pridobitev naziva najboljšega zaposlovalca v Evropi (TOP Employer Europe)in najboljšega zaposlovalca v Sloveniji (TOP Employer Slovenia). Oba naziva podeljuje neodvisni inštitut TOP Employer Institute, prejmejo pa ga podjetja z »najvišjimi standardi ponudbe za zaposlene«. Podjetje iz Kranja je še naprej vlagalo tudi v programe, ki jih organizira za lokalne skupnosti. »Da bi svojo dobro prakso pri varovanju okolja delili z drugimi, smo še naprej razvijali osveščevalno kampanjo Pozor(!)ni za okolje, ki združuje več kot 60 partnerjev. V njej so pri izobraževanju dijakov o ogljičnem odtisu in pomembnosti njegovega zmanjšanja aktivna ministrstva, srednje šole in nevladne organizacije. Poleg tega smo še naprej podpirali gasilce in reševalce iz lokalne skupnosti, ki smo jih v letu 2015 opremili s pnevmatikami v skupni vrednosti več kot 40.000 EUR,« je še izpostavil Zavrl.
V letu 2016 družba Goodyear Dunlop Sava Tires ostaja osredotočena na dolgoročno rast. Le-to bo poganjalo nadaljnje zagotavljanje pnevmatik in drugih izdelkov najvišje kakovosti ter najboljših storitev za kupce in potrošnike. Certifikati, kot je TOP Employer Slovenia 2016, dokazujejo, da GDST še naprej vlaga tudi v svoje sodelavce. Obenem pa ostaja družbeno odgovorno podjetje, usmerjeno v povečanje ozaveščenosti Slovencev o cestni varnosti in pravilnem ravnanju z okoljem.
Več informacij:
Simona Dijak
Vodja komunikacij
Goodyear Dunlop Sava Tires. d.o.o.
T: +386 (0)4207 7026
simona_dijak@goodyear.com
Opombe:
Opomba 1: Lokalni trgi podjetja Goodyear Dunlop Sava Tires v letu 2015: Slovenija, Albanija, Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Ciper, Kosovo, Makedonija, Črna gora in Srbija