Jaguar XF z vrhunskimi pnevmatikami Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Jaguar je že ob začetku razvoja vozila XF določil glavne smernice glede pnevmatik, te pa je Goodyear izpolnil s pnevmatiko Eagle F1 Asymmetric 3, pri kateri je med drugim uporabil inovativno tehnologijo zmesi in najsodobnejše proizvodne zmogljivosti.

 

Kranj, 31. marec 2016 – Jaguarjev XF je eden prvih avtomobilov v Evropi, ki bo imel kot prvo opremo nameščene pred kratkim predstavljene Goodyearove vrhunske (UHP) pnevmatike Eagle F1 Asymmetric 3, pri tem pa sta razvojna procesa pnevmatike in novega modela Jaguarja potekala sočasno.

Jaguar je že ob začetku razvojnega procesa omenjenega modela vozila določil glavne smernice, vezane na pnevmatiko, kot so odlična vodljivost na suhi in mokri podlagi, kratka zavorna pot, majhen kotalni upor za manjšo porabo goriva in manj izpustov CO2 ter udobje v vožnji, vse to pa brez kompromisov pri ostalih kriterijih zmogljivosti. Goodyear je omenjeno upošteval pri zasnovi pnevmatike in z Eagle F1 Asymmetric 3 izpolnil zahteve. Z inovativno tehnologijo zmesi je namreč pnevmatika Jaguarju ponudila občutne izboljšave na področjih oprijema v mokrem in zavorne poti. S pomočjo najsodobnejših proizvodnih zmogljivosti, ki so omogočile zmanjšanje teže, pa se je dosegla visoka raven vodljivosti ter tiha in udobna vožnja skupaj z majhnim kotalnim uporom. Zahvaljujoč optimalni togosti dezena se je pnevmatika odlično obnesla tudi na testih vodljivosti na suhi podlagi1.

 

Številna nova vozila Jaguar XF bodo opremljena s pnevmatikami Eagle F1 Asymmetric 3, in sicer v dimenzijah 225/55R17 101Y XL, 245/45R18 100Y XL, 245/40R19 98Y XL in 255/35R20 97Y XL, vse pa bodo nosile še oznako J, ki nakazuje, da jih je Jaguar testiral ter homologiral.

 

 

Več informacij: 

Romana Stare 
Vodja marketinga
T: +386 (0)4207 7025
romana_stare@goodyear.com

 

 

Opombe:
Opomba 1: Rezultati so del internega testiranja, ki sta ga izvajala Goodyear in Jaguar med septembrom 2013 in julijem 2015 na testnih progah Mireval, Wittlich, MIRA, IDIADA in Arjeplog.

31. marca 2016