Pnevmatika Dunlop Sport Maxx RT2: strokovnjakinja v oprijemu in vodljivosti

Nova vrhunska letna pnevmatika Sport Maxx RT2 se je na neodvisnih testih dokazala kot strokovnjakinja v oprijemu in natančnosti pri krmiljenju. Izdelana je bila za zahtevne voznike, ki si želijo ultimativno izkušnjo vožnje.

 

Kranj, 15. marec 2016 – Dunlop je predstavil svojo novo vrhunsko letno pnevmatiko Sport Maxx RT2, ki jo odlikujeta izjemen oprijem in vodljivost, na dirkalni progi pa dosega hitrejše čase na krog kot njena predhodnica 1. Pnevmatika, sicer naslednica modela Sport Maxx RT, prejemnika številnih nagrad, je bila razvita na podlagi bogatih Dunlopovih izkušenj z vzdržljivostnih dirk in v skladu z Dunlopovo filozofijo “Forever Forward”, ki podpira vznemirljiva doživetja v vožnji.

 

 

Neodvisni primerjalni testi, izvedeni s strani TÜV Süd 2 , so pokazali, da je predstavljena pnevmatika prava strokovnjakinja na področju oprijema in natančnosti pri krmiljenju , posledično pa se odlično obnese v situacijah, ki zahtevajo veliko zmogljivost. Na mokri progi je tako dosegla za 1,3 % hitrejši čas na krog in dokazala za 4,1 % boljšo vodljivost na suhi podlagi od povprečja štirih glavnih konkurenčnih pnevmatik.2 Na podlagi testiranja, ki ga je opravila DEKRA, pa se je izkazalo, da ima Sport Maxx RT2 v primerjavi s povprečjem glavnih konkurenčnih pnevmatik na najbolj obremenjeni osi za kar 34 % manjšo obrabo 3.

 

Izredne lastnosti nove pnevmatike je že prepoznal proizvajalec dirkalnih avtomobilov Radical in jo izbral za standardno opremo modela 2016 RXC Turbo, ki velja za enega najbolj ekstremnih cestnih avtomobilov.

Razpon dimenzij pnevmatike Dunlop Sport Maxx RT2 sega od 17 do 21 palcev, od tega jih je 80 % na voljo od marca 2016.

Glavne tehnične značilnosti pnevmatike:

  • Zmes tekalne plasti z oprijemno smolo, osnovano na smoli kavčukovca za optimalen oprijem na mokrih in suhih cestah.
  • Veliki ramenski bloki omogočajo boljši oprijem v ovinkih kot predhodnica.
  • Bloki za učinkovito zaviranje pripomorejo h krajši zavorni poti v primerjavi s predhodnico, še zlasti pri visoki hitrosti.
  • Pas kordnega ogrodja z izjemno natezno trdnostjo zagotavlja boljše občutenje ceste in večjo natančnost pri krmiljenju v primerjavi s predhodnico. Navdih za omenjeno izboljšavo je Dunlop dobil po zmagi na najzahtevnejši dirki 24 ur Nurburgringa.

 

 

 

Več informacij:

Romana Stare
Vodja marketinga
T: +386 (0)4207 7025
romana_stare@goodyear.com

 

 

Opombe:

Opomba 1: Test je Dunlop naročil septembra 2015, izvedel pa ga je TÜV SÜD Product Service GmbH (Poročilo št. 713066268) v Mirevalu; dimenzija 225/45R17 91Y; Golf VI 1.4 TSI in Golf VI GTi. Rezultati testov: 1,96 sekunde krajši čas na krog od predhodnice Dunlop Sport Maxx RT.

Opomba 2: Test je Dunlop naročil septembra 2015, izvedel pa ga je TÜV SÜD Product Service GmbH (Poročilo št. 713066268) v Mirevalu; dimenzija 225/45R17 91Y; Golf VI 1.4 TSI in Golf VI GTi. Rezultati testov: 4,1 % boljša vodljivost na suhi podlagi, 1,3 % hitrejši čas na krog na mokri progi in 5,6 % boljši rezultat na testu na mokri krožni progi v primerjavi s povprečjem testiranih vrhunskih konkurenčnih pnevmatik: Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Pirelli P Zero in Continental Sportcontact 5.

Opomba 3: Test je po Dunlopovem naročilu izvedla DEKRA: LRT 2015-137 dne 2. 11. 2015. Vozilo: Golf VII 2.0 TDI 150 HP. Proga FP01, Mireval, Francija. Razdalja 19275 km (6 ciklov). Vrsta testa: obraba tekalne plasti. Dimenzija pnevmatike: 225/45 R17. Glede na povprečje testiranih vrhunskih konkurenčnih pnevmatik: Pirelli P Zero, Michelin Pilot Sport 3, ContiSportContact 5 in Bridgestone Potenza S001.

16. marca 2016