Pnevmatika za večjo učinkovitost mestnih avtobusov

Nova Goodyearova pnevmatika URBANMAX MCA HL+ je namenjena prevoznikom, ki želijo v kar največji meri povečati učinkovitost svojega voznega parka in se pripraviti na mobilnost prihodnosti. Odlikujeta jo namreč robustnost in energetska učinkovitost, primerna pa je tudi za vozila na električni pogon.

Kranj, 16. december 2021 – Avtobusni prevozniki so pod vse večjim pritiskom glede izpolnjevanja okoljskih ciljev in prilagoditve novim trendov na področju urbane mobilnosti, kot so elektrifikacija, avtonomnost in storitve na zahtevo. Obenem pa se vsakodnevno soočajo z raznolikimi razmerami na cesti, med katere sodijo naleti ob robnike, luknje na cesti, hitrostne ovire in urbana območja z ostrimi zavoji ter nenehnim ustavljanjem in speljevanjem.

Goodyear je lansiral pnevmatiko URBANMAX MCA HL+, ki zmanjšuje porabo energije in je primerna za električni pogon.

Skladno s tem je Goodyear razvil pnevmatiko URBANMAX MCA HL+, ki združuje robustnost in energetsko učinkovitost ter prispeva k zmanjševanju ogljičnega odtisa in prehodu na klimatsko nevtralno prihodnost. Nova pnevmatika temelji na preizkušeni zasnovi predhodnice URBANMAX MCA ter je opremljena z novimi tehnologijami in prilagojena tako, da prenese tudi dodatne obremenitve baterij, hkrati pa omogoča manjšo porabo energije.

Več kilometrov, boljši oprijem in manj emisij

Pnevmatiko odlikuje inovativen dezen tekalne plasti in optimalna postavitev reber. Slednje zagotavlja robustnost ramenskega dela in enakomerno porazdelitev pritiska naležne površine na podlago, kar vodi v pravilno obrabo in večje število prevoženih kilometrov, manjše segrevanje in manjšo energijsko izgubo ter odličen oprijem na mokri podlagi. Napredna zmes tekalne plasti in nova zgradba pa prispevata tudi k zmanjševanju emisij CO2 in hrupa, kar pride do izraza zlasti na gosto poseljenih območjih.

 

Lamele ‘flexomatic’ v osrednjih rebrih pnevmatike so podprte z lamelami na robovih blokov, kar poskrbi za čvrsto in robustno tekalno plast ter zagotavlja zavorno zmogljivost in dober oprijem v težavnih vremenskih razmerah. Vgrajena tehnologija Interlaced Strip pa zmanjšuje deformacijo v karkasi in ustvarja enakomerno porazdelitev pritiska po celotni naležni površini pnevmatike. Zaradi ojačane bočnice je pnevmatika zavarovana tudi pred tveganji ob naletih v urbanem okolju.

Indikatorji obrabe in dolga življenjska doba

Pnevmatiko je zaradi vgrajenih čipov RFID mogoče enostavno povezati s sistemi za upravljanje in sledenje pnevmatik. Opremljena je z indikatorji obrabe bočnega dela, ki kažejo, kdaj je treba pnevmatiko obrniti, kar ji omogoča dvojno življenjsko dobo, združljiva pa je tudi z Goodyearovim programom obnavljanja.

 

Pnevmatika URBANMAX MCA HL+ je primerna za vse osne pozicije, njena zgradba pa zagotavlja 8-tonsko osno nosilnost, ki jo zahtevajo sodobni avtobusi na električni ali hibridni pogon. Namenjena je celoletni uporabi in nosi oznako 3PMSF, ki potrjuje njeno primernost za vožnjo na zasneženem in poledenelem cestišču.

IME PNEVMATIKEDIMENZIJAINDEKS
NOSILNOSTI/HITROSTI 1
INDEKS
NOSILNOSTI/HITROSTI 2
IZKORISTEK GORIVAOPRIJEM NA MOKRI PODLAGIEMISIJA HRUPA
(RAZRED / DB)
OPRIJEM V SNEGU 3PMSFRFIDOPOMBA
URBAN MAX MCA275/70
R 22.5
148/145 J152/148 EECA /71DANEStandardna različica
URBAN MAX MCA XHL275/70
R 22.5
150/148 J152/148 EDCA /71DANEPovečana obremenitev
URBAN MAX MCA HL+275/70
R 22.5
152/149 JCBA /71DADAPrilagojena za EV avtobuse

Več informacij:

Kaja Lesjak
Marketing koordinator za tovorno pnevmatiko Adria
T: +386 (0)4 207 7661
kaja_lesjak@goodyear.com

16. decembra 2021