Goodyear je svoj 125. rojstni dan praznoval s slovenskim vplivnežem

Ameriško podjetje Goodyear letos praznuje 125 let svojega obstoja. Obletnica je pomembna tudi za Goodyear Slovenija, ki je že četrt stoletja del mednarodne korporacije Goodyear. Dosežke preteklih 125 let so v podjetju Goodyear Slovenija praznovali na družbenem omrežju Facebook prek sodelovanja z igralcem in vplivnežem Goranom Hrvaćaninom, ob tem pa so nagradili tudi svoje zveste Facebook sledilce.

Kranj, 27. oktober – Goodyear velja za eno izmed vodilnih znamk na področju industrije pnevmatik, marsikoga pa preseneti dejstvo, da smo to ikonično znamko skozi zgodovino lahko opazili tudi v kultnih filmih. Bogato zgodovinsko dediščino 125-ih let delovanja so v Goodyear Slovenija proslavili na inovativen način – s priljubljenim igralcem Goranom Hrvaćaninom so poustvarjali prizore iz kultnih filmov, v katerih se pojavi Goodyear.

Goran Hrvaćanin, mnogim bolj poznan kot Gojko Ajkula, se je pri tem prelevil v znamenitega Brazgotinca (Scarface), pevca iz filma Brata Blues (The Blues Brothers), pogumnega superjunaka Batmana (The Batman), priljubljeno Blondinko s Harvarda (Legally Blonde 2: Red, White & Blonde) in poslovneža Henryja Forda iz filma Izzivalca (Ford v Ferrari). Ogled vseh petih prizorov je še vedno možen na Facebook profilu Goodyear Slovenija.

Goodyearove pnevmatike sta pri begu uporabila tudi brata v filmu Brata Blues
Gojko Ajkula je za Goodyear ponazoril izsek iz filma Blondinka s Harvarda 2
Goran Hrvaćanin pri ponazoritvi legendarnega filma Brazgotinec

Goodyear ostaja osredotočen na prihodnost

Goodyearove korenine segajo v 30. leta 18. stoletja, ko je Charles Goodyear izumil proces vulkanizacije gume, ki ga je poimenoval po rimskem bogu ognja, Vulkanu in zanj pozneje prejel tudi patent s strani ameriškega patentnega urada. Do izuma je prišel, ko mu je na površino vroče peči padel kos žveplane gume in zoglenel kot usnje.

 

Charles Goodyear sicer nikoli ni ustvarjal v družbi Goodyear, saj je bila ta ustanovljena leta 1898, torej po njegovi smrti. Kljub temu pa njegov ustvarjalni duh ostaja zapisan v DNK-ju družbe, nenazadnje pa je družba po njem tudi poimenovana. Goodyear tako s svojimi tehnologijami in inovacijami že 125 let omogoča in tudi spreminja mobilnost, ob osredotočanju na trajnost pa zre v prihodnost – podjetje si je do leta 2030 za cilj zadalo proizvesti pnevmatiko, 100% izdelano iz trajnostnih materialov.

Več informacij:

Simona Dijak
Vodja komunikacij za skupino Evropa Jugovzhod
T: +386 (0)4207 7026
simona_dijak@goodyear.com

27. oktobra 2023