Dunlop SportSmart TT s tehnologijami, ki prinašajo zmage na dirkališču

Pnevmatika SportSmart TT je izdelana po tehnologiji, ki prinaša zmage na dirkah Svetovnega Endurance prvenstva FIM EWC, zahvaljujoč tehnologiji NTEC RT, ki omogoča prilagajanje polnilnega tlaka, pa je primerna tako za dinamično cestno vožnjo kot za uporabo na dirkalni stezi. Dunlopova najnovejša hiperšportna pnevmatika bo motocikliste navdušila še z drugimi inovativnimi tehnologijami.

 

Kranj, 12. april 2018 – SportSmart TT je že četrta nova hiperšportna pnevmatika iz Dunlopa, lansirana od začetka leta 2017, kar nazorno kaže na Dunlopovo ambiciozno razvojno strategijo. Pnevmatika je bila razvita za potrebe motociklistov, ki želijo na cesti in dirkalni stezi uporabljati iste pnevmatike, zato od njih zahtevajo najvišjo raven športne zmogljivosti, ki pa je obenem še vedno primerna tudi za cestno vožnjo.

Kratica TT v imenu pnevmatike pomeni ‘Track Technology’, torej tehnologijo za dirkalno stezo, ki se ponaša z impresivnim poreklom. Dunlop je namreč pri snovanju pnevmatike uporabil znanje, pridobljeno z uspehom, ki sta ga leta 2017 doživela Ian Hutchinson in Michael Dunlop z zmago na dirkah Isle of Man TT Superbike in Senior ter izkušnje, pridobljene z zmago moštva GMT94 na svetovnem prvenstvu FIM v vztrajnostni vožnji tako na dirkah Bol d’Or kot tudi Le Mans 24h.

 

Na omenjenih dirkah je Dunlop razvil nov polimer za motošport – za boljši oprijem in večjo trpežnost ter ga uporabil pri pnevmatiki SportSmart TT kot del zmesi MultiTread. Ta dokazano zagotavlja konsistentno zmogljivost in prilagodljiv spekter uporabe, kar je bistveno, če želimo pnevmatiko uporabljati na cesti in dirkalni stezi.

 

Tehnologija NTEC RT

Dunlop je novo pnevmatiko opremil z inovativno tehnologijo NTEC RT (Road and Track – za cesto in dirkalno stezo). Slednja omogoča prilagoditev polnilnega tlaka zadnje pnevmatike, da lahko s povečanjem njene naležne površine motociklisti priložnostno vozijo tudi po dirkalni stezi. Vozniki torej za cestno vožnjo ohranijo standardni polnilni tlak, kakršnega priporoča proizvajalec, za dirkalno stezo pa ga znižajo in tako za do 24 odstotkov povečajo naležno površino pnevmatike. NTEC zagotavlja oprijem, ki je skoraj popolnoma enak oprijemu pnevmatik, namenjenih predvsem za dirkališče.

 

Speed Vent’ za optimalno temperaturo sprednje pnevmatike

Vizualno najbolj opazna značilnost pnevmatike SportSmart TT je edinstvena tekalna plast z uporabo tehnologije kanalov Speed Vent. Uporaba Speed Vent (SV) z natančno izračunanimi kanali in naležno površino zagotavlja optimalen nadzor nad temperaturo. Sprednja pnevmatika je pri vožnji naravnost hlajena s pomočjo učinka aerodinamike, v zavojih pa tekalna plast SV omogoča učinkovitejše odpiranje in zapiranje kanalov, da se pnevmatika optimalno oprime podlage in bolje odvaja toploto.

 

Dinamična formula sprednje pnevmatike (Dynamic Front Formula) olajšuje krmiljenje in izboljšuje oprijem

V motošportu preizkušena zgradba in oblika preseka pnevmatike omogočata natančno odzivnost, kakršne si želijo dirkači. Dunlopova izkušena ekipa za testiranje si je obenem zadala nalogo, da istočasno doseže najvišjo raven okretnosti in stabilnosti ter tako spodbudila inženirje k razvoju nove formule, ki vključuje zgradbo JLB (JointLess Belt) in najlonske vložke. Ta bo v kombinaciji z novo tehnologijo zmesi uporabnikom pnevmatik SportSmart TT vlivala največjo mero zaupanja, ki ga potrebujejo za hitro vožnjo.

 

S pnevmatiko Sport Smart TT je Dunlop dopolnil svojo najmlajšo in najbolj inovativno serijo v sektorju hiperšportnih pnevmatik: D213 GP Pro za profesionalne motocikliste, GP Racer D212 za izkušene dirkače, SportSmart TT za izkušene dirkače, ki pnevmatike uporabljajo tudi za cestno vožnjo in SportSmart2 Max za cestne motocikliste, ki se priložnostno podajo na dirkalno stezo.

 

Več informacij:

Romana Stare 
Vodja marketinga
T: +386 (0)4207 7025
romana_stare@goodyear.com

17. aprila 2018