Si želite novih izzivov, kariernih priložnosti, osebnega in strokovnega razvoja ter medgeneracijskega sodelovanja in s tem izmenjave znanj ter izkušenj?
V svojo ekipo vabimo zanesljive, samoiniciativne, kreativne in dinamične sodelavce, ki so se pripravljeni/-ne izobraževati in srečevati z novimi izzivi na delovnem mestu
Finančni računovodja (m/ž)
Lokacija dela: Kranj
Glavne odgovornosti na delovnem mestu:
- Sestavi zbirne podatke in pripravi oceno posameznih postavk v izkazu uspeha in stanja.
- Je odgovoren za pripravo računovodskih poročil.
- Je odgovoren za vsebinsko stanje kontov.
- Izdela statistična poročila in poročila za Banko Slovenije (mesečna, letna, kvartalna).
- Pripravi podatke za računovodski del letnega poročila po SRS.
- Opravi primerjavo bilanc po SRS in US GAAP.
- Pomoč in svetovanje pri obračunavanju potnih stroškov.
- Podpira mesečni in letni closing – izvaja kontrolo in usklajuje.
Od kandidatov / kandidatk pričakujemo:
- Visokošolska izobrazba ekonomske ali organizacijske smeri.
- 1-3 let izkušenj na podobnih delovnih mestih; zaželjeno na področju računovodstva in financ v mednarodnem okolju ALI možnost prve zaposlitve za diplomante ekonomske in/ali organizacijske smeri.
- Dobre komunikacijske sposobnosti.
- Aktivno znanje angleškega jezika, pisno in ustno.
- Samoiniciativnost.
- Visoko razvita sposobnost organizacije.
- Analitične sposobnosti.
- Znanje uporabe MS Office orodij, izkušnje s SAP sistemom (finančni modul) predstavljajo prednost.
Ponujamo:
- Zaposlitev v Kranju, z zanimivim delom v dinamičnem timu.
- Delo v mednarodnem okolju in vsakodnevni stik s sodelavci in poslovnimi partnerji v tujini.
- Stimulativno nagrajevanje.
- Zaposlitev za določen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem, z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas.
- priložnosti za strokovni in osebnostni razvoj.
Prijava:
- Če menite, da ste primerna oseba za delovno mesto, ste vljudno vabljeni, da svoj življenjepis in prijavo, v angleškem in slovenskem jeziku, pošljite preko povezave Finančni računovodja
- Rok prijave: 15. 3. 2022