Goodyear Dunlop Sava Tires predstavlja tovorne pnevmatike za prikolice

Tovorne pnevmatike za prikolice Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, bodo s svojimi karakteristikami zadovoljile različne potrebe prevoznikov, ki opravljajo regionalne ter mednarodne prevoze. Prinašajo namreč večjo nosilnost in vzdržljivost, več prevoženih kilometrov, ter manjšo porabo goriva.

 

Kranj, 4. april 2017 – Pnevmatike za prikolice predstavljajo pomemben dejavnik tako pri regionalnih kot tudi pri mednarodnih prevozih, saj lahko tudi z njihovo pomočjo prevozniki učinkovito zmanjšajo operativne stroške ter dosežejo maksimalno gospodarsko storilnost. Pri pregledu bogatega asortimana tovornih pnevmatik družbe Goodyear Dunlop Sava Tires izstopajo štiri pnevmatike za prikolice blagovnih znamk Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, ki prevoznikom prinašajo večjo nosilnost, daljšo življenjsko dobo, več prevoženih kilometrov in manjšo porabo goriva.

Fulda Ecotonn 2 HL – tovorna pnevmatika s povečano nosilnostjo

 

Fuldina tovorna pnevmatika 385/65R22.5 Ecotonn 2 HL za prikolice se ponaša s povečano nosilnostjo, hkrati pa prinaša prihranek pri gorivu, dober oprijem na mokri podlagi in nizko raven kotalnega hrupa. Pnevmatika, opremljena z oznako M+S, predstavlja prvo izbiro za prevoznike, ki želijo z več koristnega tovora čim bolj povečati svoj dobiček, saj dopušča osno obremenitev 10 ton. Pnevmatiko odlikuje tekalna plast s šestimi širokimi rebri, ki uspešno kljubujejo silam med vožnjo, in tako zagotavljajo veliko odpornost proti poškodbam in številne prevožene kilometre. Dezen pnevmatike Ecotonn 2 HL vključuje široke cikcakaste kanale, ki na rebrih na obodu ob stiku z voziščem ustvarjajo številne oprijemne robove, slednje pa omogoča veliko zavorno zmogljivost tako na suhih kot na mokrih cestah. Na oznaki EU za pnevmatike se je Fulda 385/65R22.5 Ecotonn 2 HL uvrstila v razred ‘B’ za izkoristek goriva in za oprijem na mokri podlagi, kar priča o možnosti prihranka pri gorivu in veliki zavorni zmogljivosti, glede kotalnega hrupa pa se ponaša z najboljšo oceno – enim samim zvočnim valom in vrednostjo 69 dB. Novejša Fulda 385/65R22.5 Ecotonn 2 HL predstavlja zamenjavo za standardno različico ter omogoča narezovanje kanalov in obnavljanje.

 

 

Sava Cargo 4 HL – tovorna pnevmatika dopušča 10-tonsko obremenitev na os

 

Več koristnega tovora pa zmore tudi pnevmatika za prikolice Sava Cargo 4 HL 385/65R22.5, saj ima nosilnost 5.000 kg, kar dopušča 10-tonsko obremenitev na os. Hkrati se pnevmatika ponaša z dobrim izkoristkom goriva, nosi oznako M+S in omogoča veliko število prevoženih kilometrov. Slednje ji omogoča tekalna plast, ki ima šest širokih in čvrstih reber s cikcakastimi kanali, ti pa omogočajo tudi veliko zavorno zmogljivost na mokrih in suhih cestah. Pnevmatika tako v veliki meri pripomore k zmanjšanju operativnih stroškov, še zlasti, če upoštevamo odlično obnovljivost, ki jo zagotavlja njena robustna karkasa. Pnevmatika 385/65R22.5 ima indeks nosilnosti 164K/158L, njena oznaka EU pa se glede izkoristka goriva ponaša z razredom ‘B’, medtem ko je glede oprijema na mokri podlagi uvrščena v razred ‘C’. Za kotalni hrup ima na oznaki en sam zvočni val in vrednost 69 dB. Sava Cargo 4 HL za prikolice v dimenziji 385/65R22.5 HL predstavlja zamenjavo za standardno različico ter omogoča narezovanje kanalov in obnavljanje.

 

 

 

 

Dunlop SP246 za prikolice – pnevmatika za več prevoženih kilometrov in manjšo porabo goriva

 

V najnovejši Dunlopovi seriji tovornih pnevmatik bodo prevozniki za prikolice našli pnevmatiko Dunlop SP246. Pnevmatiko z oznako M+S odlikuje več prevoženih kilometrov, dober izkoristek goriva, boljši indeks nosilnosti (385/65R22.5) in stabilnosti v ovinku. Primerna je za različne vrste uporabe: za dostavo, lokalno in regionalno distribucijo ter prevoze na velike razdalje. Pnevmatika je na voljo v dimenzijah 385/55R22.5 160 (158) in 385/65R22.5 164 (158) HL v različici High Load. Slednja zagotavlja nosilnost 10 ton na os, kar omogoča več koristnega tovora, posledično pa večjo učinkovitost voznih parkov.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Goodyear KMAX T – pnevmatika za več prevoženih kilometrov in odlično zaviranje v mokrem

 

 

V Goodyearovi liniji tovornih pnevmatik velja izpostaviti pnevmatiko za prikolice KMAX T, ki omogoča številne prevožene kilometre, za kar imata zaslugo zunanja oblika preseka plašča – kontura z več radiji in velik volumen obrabljive gume. Pnevmatiko odlikuje tekalna plast iz inovativne zmesi, ki zagotavlja večjo odpornost proti zadrževanju kamenja, kar preprečuje možnost nastajanja razpok v kanalih in krušenje tekalne plasti. Zaradi izpopolnjenih lamel na robovih KMAX T nudi tudi odlično zaviranje na mokri podlagi. Pnevmatike KMAX T se lahko narezujejo in obnavljajo, kar prevoznikom omogoča, da v največji možni meri izkoristijo »koncept več življenj« in s tem zmanjšajo stroške na kilometer. KMAX T se ponaša tudi z oznako M+S, nekatere dimenzije pa tudi z oznako 3PMSF. V nekaterih dimenzijah je pnevmatika na voljo tudi v izvedbi s povečano nosilnostjo, ki dopušča do 10-tonsko obremenitev na os.

 

Goodyear FUELMAX T – pnevmatika za boljši izkoristek goriva

Prevoznikom, ki več pozornosti pri izbiri pnevmatik namenjajo predvsem prihranku na gorivu, je namenjena Goodyearova tovorna pnevmatika za prikolice FUELMAX T. Slednjo odlikuje zunanja oblika preseka plašča z več radiji in posebna zmes tekalne plasti, kar prinaša izjemno majhen kotalni upor, velik prihranek pri gorivu, več prevoženih kilometrov in dobre lastnosti pri zaviranju na mokri podlagi. V nekaterih dimenzijah se FUELMAX T ponaša tudi s povečano nosilnostjo, ki omogoča do 10-tonsko obremenitev na os.

 

 

Več informacij:

Kaja Lesjak
Marketing koordinator za tovorno pnevmatiko Slo/ExYu
T: +386 (0)4207 7661
kaja_lesjak@goodyear.com

04. aprila 2017