Nova generacija tovornih pnevmatik za večji doseg in nižje stroške

Goodyear predstavlja KMAX GEN-3, novo generacijo tovornih pnevmatik, s katero nadgrajuje eno svojih najbolje prodajanih linij. Nova generacija omogoča večjo učinkovitost, nižje stroške in trajnostne rešitve za prihodnost transporta.

Kranj, 3. september 2025 – Nova generacija pnevmatik, ki nadgrajuje eno svojih najbolje prodajanih linij, še naprej zagotavlja vrhunsko zmogljivost v svojem razredu, ohranja vzdržljivost in oprijem. Nova linija prinaša daljši doseg, do 13 % boljši kotalni upor[1] in je izdelana iz vsaj 40 % trajnostnih materialov[2] ter omogoča letnih prihranek goriva do 1.236 € na vozilo[3].

 

Z razvojem nove zmesi tekalne plasti in napredne zasnove pnevmatike linija KMAX GEN-3 predstavlja pomemben napredek pri zmanjševanju kotalnega upora, hkrati pa ohranja najvišji doseg in zmogljivost v okviru linije KMAX. S tem lahko več prevoznih podjetij preide na varčnejše pnevmatike, brez kompromisov glede oprijema ali vzdržljivosti.

 

Nova linija Goodyear KMAX GEN-3 vključuje KMAX S GEN-3 za vodilno os, KMAX D GEN-3 za pogonsko os in KMAX T GEN-3 za prikolice. Vsaka pnevmatika v liniji je zasnovana za izjemno število prevoženih kilometrov, zdaj še z boljšo učinkovitostjo zaradi zmanjšanega kotalnega upora, s čimer podpira zmogljivost voznih parkov na dolgih, regionalnih in urbanih relacijah.

 

»Z linijo Goodyear KMAX GEN-3 smo nadgradili ponudbo, ki je med našimi strankami znana po odlični kilometrini in izboljšani energetski učinkovitosti, brez kompromisov pri zmogljivosti, kar našim strankam omogoča samozavestno soočanje z vsakodnevnimi izzivi,« je povedal Xavier Fraipont, podpredsednik podpredsednik produktno poslovne enote za tovorne pnevmatike EMEA pri Goodyearu. »S kombinacijo inovativnih zmesi, prilagojenosti električnim vozilom in možnosti digitalne sledljivosti ta linija pomaga prevoznikom znižati stroške poslovanja ter jih približuje trajnostnim transportnim rešitvam.«

test image

Inovacije, ki poganjajo učinkovitost

Vse pnevmatike Goodyear KMAX GEN-3 vključujejo:

  • Ecoready tehnologijo: pnevmatike so izdelane z več kot 40 % trajnostnih materialov[4] in označene z logotipom ECOREADY TECHNOLOGY[5]. Vsebujejo tudi silikat iz pepela riževih luščin (RHAS), pri čemer je delež trajnostnih sestavin dodeljen po sistemu masne bilance[6].
  • RFID oznake: vgrajeni RFID čipi omogočajo natančno digitalno identifikacijo pnevmatik ter poenostavijo povezovanje s sistemi za upravljanje in sledenje pnevmatikam v voznem parku.

Pnevmatike za vodilno in pogonsko os vsebujejo zmes tekalne plasti s polnim deležem silike, kar poveča odpornost proti obrabi in ohranja nizko temperaturo delovanja, kar posledično prispeva k nižjemu kotalnemu uporu in manjši porabi goriva.

 

Poleg tega so pnevmatike za vodilno in pogonsko os pripravljene za električni pogon, zato so primerne za uporabo pri dizelskih, hibridnih in električnih vozilih. Z izboljšano nosilnostjo in večjo togostjo profila so optimizirane za večjo maso in navor električnih vozil ter podpirajo večji doseg baterije zaradi zmanjšanega kotalnega upora.

 

Predstavitev linije KMAX GEN-3 dodatno krepi vsestranskost Goodyearovega portfelja tovornih pnevmatik, ki zdaj pokriva še širši nabor zahtev in obratovalnih razmer. To potrjuje Goodyearovo zavezanost k razvoju celovitih, na prihodnost pripravljenih rešitev, ki ustrezajo nenehno razvijajočim se potrebam sodobnih voznih parkov.

 

»Z zmanjšanjem skupnih stroškov lastništva KMAX GEN-3 potrjuje našo stalno zavezanost razvoju vrhunskih produktov, ki ustrezajo resničnim potrebam prevoznikov in zagotavljajo dokazano zmogljivost z do 13 % manjšim kotalnim uporom, prispevajo k merljivim prihrankom goriva in lahko pomagajo pri zmanjšanju emisij CO,« dodaja Maciej Szymański, direktor trženja za tovorne pnevmatike EMEA pri Goodyearu.

 

Za raziskovanje celotne ponudbe KMAX GEN-3, vključno z razpoložljivimi dimenzijami in podrobnimi prednostmi, obiščite https://www.goodyear.eu/sl_si/truck/knowledge-centre/kmax-gen-3.html.

[1] V primerjavi s predhodnikom, na podlagi internih podatkov podjetja Goodyear.
[2] Razen za dimenzijo 445/65R22.5, ki je namenjena lažji mešani uporabi in zato zahteva posebno zmes.
[3]  Prihranek na kombinacijo vozil (vlečno vozilo + polpriklopnik), na podlagi internega izračuna podjetja Goodyear, ki upošteva uradne vrednosti kotalnega upora pnevmatik KMAX GEN-3 v primerjavi s pnevmatikami KMAX GEN-2. Pri izračunu je upoštevana povprečna poraba goriva 27 l/100 km, cena goriva 1,6 €/liter in povprečna letna kilometrina 100.000 km. Dejanski prihranki se lahko razlikujejo glede na številne dejavnike, vključno (a ne omejeno na) stanje in vzdrževanje vozila, prometne razmere, slog vožnje voznika ter druge vplive.
[4] Goodyear opredeljuje trajnostni material kot material, ki je biološkega izvora (izvira iz bioloških virov), obnovljiv (sestavljen iz virov, ki jih je mogoče ponovno vzpostaviti), recikliran (pridobljen iz predelanih materialov), kot je opredeljeno v standardu ISO 14021, ali pa je proizveden z uporabo oziroma prispeva k praksam, usmerjenim v ohranjanje virov in/ali zmanjševanje emisij.
[5] Vse priklopniške pnevmatike KMAX T GEN-3 so označene z logotipom ECOREADY in simbolom enega lista, razen dimenzije 445/65R22.5, ki zaradi uporabe v lažjih mešanih pogojih zahteva posebno zmes.
[6] Goodyear uporablja certifikacijski sistem ISCC PLUS in pristop masne bilance, da podpira preglednost in odgovornost pri sledenju trajnostnim materialom skozi celotno dobavno verigo.

Več informacij:

Goodyear Slovenija
T: +386 (0)4 207 7000
goodyear_slovenija@goodyear.com

03. septembra 2025