Nova serija tovornih pnevmatik Dunlop za več prevoženih kilometrov in manjšo porabo goriva

Popolnoma nova serija tovornih pnevmatik zagotavlja veliko prevoženih kilometrov in dober izkoristek goriva, odlikuje pa jo tudi zmogljivost za vožnjo v zimskih razmerah. Z najnovejšimi pnevmatikami za mednarodne in regionalne prevoze so tovorna vozila pripravljena na vse, kar jih čaka.

 

Kranj, maj 2016 – Iz Dunlopa prihaja popolnoma nova serija tovornih pnevmatik za cestno vožnjo, katero odlikujeta večja prilagodljivost in zmogljivost od predhodnic. Omenjena serija vključuje pnevmatike SP346 za vodilno os, SP446 za pogonsko os in SP246 za prikolice, namenjena pa je voznim parkom, ki opravljajo vse vrste cestnega prevoza blaga.

 

Pnevmatike iz najnovejše serije v primerjavi s predhodnicami 1 omogočajo do 10 % več prevoženih kilometrov2, kar je velika prednost pri dostavi blaga, in boljši izkoristek goriva na daljših razdaljah. Poleg tega pnevmatike zagotavljajo popolno zmogljivost tako poleti kot tudi pozimi; vse so si namreč prislužile oznako M+S, pnevmatike za vodilno in pogonsko os pa tudi simbol snežinke v triglavi gori (3PMSF), kar pomeni, da izpolnjujejo stroge zahteve za zimske tovorne pnevmatike, določene s strani Evropske unije. Tako pnevmatika SP346 za vodilno os kot tudi pnevmatika SP446 za pogonsko os se lahko pohvalita z odličnim oprijemom skozi celotno življenjsko dobo.

 

Pnevmatika Dunlop SP346 za vodilno os

Poleg zgoraj predstavljenih lastnosti pnevmatiko Dunlop SP346 za vodilno os odlikuje izjemna vodljivost in odličen nadzor v vseh pogojih. Oznaki 3PMSF in M+S si je pridobila po zaslugi inovativnega dezena tekalne plasti ter globljih zarez 3, ki povečujejo prožnost blokov tekalne plasti in posledično omogočajo večjo zmogljivost v snegu. Oblika in postavitev zarez obenem prinašata tudi manjšo obrabo in visoko stopnjo oprijema. Za večjo delovno zmogljivost vozil, ki potrebujejo večjo nosilnost, je pnevmatika Dunlop SP346 v nekaterih dimenzijah na voljo tudi v različici High Load.

Pnevmatika Dunlop SP446 za pogonsko os

Posebnost pnevmatike Dunlop SP446 za pogonsko os je dno zarez v obliki ‘dežne kaplje’, ki zmanjšuje sile na dnu zarez in poskrbi za odličen oprijem v vseh razmerah. Prav oblika dežne kaplje pripomore tudi k doseganju zahtev za oznaki M+S in 3PMSF, hkrati pa zareze pnevmatiki prinašajo robustnost, potrebno za regionalne prevoze. Velikost blokov tekalne plasti in širina kanalov dodatno pripomoreta k boljši razporeditvi togosti tekalne plasti, kar omogoča več prevoženih kilometrov in odličen oprijem v mokrem. Pnevmatika se lahko pohvali tudi z novo tehnologijo »Dual Layer Technology«, zaradi katere je zunanja plast tekalne površine močno odporna proti abraziji, medtem ko notranja plast zaradi nizke stopnje histereze zmanjšuje kotalni upor. Prav majhen kotalni upor skozi celo življenjsko dobo tekalne plasti omogoča več prevoženih kilometrov in prihranke pri gorivu. Dodatno k večji kilometraži prispevajo še dezen tekalne plasti V-oblike, ki obenem zmanjšuje tudi hrup, širša tekalna plast ter večja naležna površina.

 

Pnevmatika Dunlop SP246 za prikolice

Najnovejšo Dunlopovo serijo tovornih pnevmatik zaokrožuje pnevmatika Dunlop SP246 za prikolice z oznako M+S, ki bo na voljo kasneje v letošnjem letu, in sicer v dimenzijah 385/55R22.5 160 (158) in 385/65R22.5 164 (158) HL v različici High Load. Slednja zagotavlja nosilnost 10 ton na os, kar omogoča več koristnega tovora, posledično pa večjo učinkovitost voznih parkov.

 

Na voljo tudi pnevmatika Dunlop TreadMax, obnovljena po postopku vulkanizacije v kalupu

Vse predstavljene Dunlopove pnevmatike omogočajo obnavljanje in narezovanje kanalov, s tem pa prevoznikom pomagajo zmanjšati operativne stroške. Istočasno z lansiranjem novih tovornih pnevmatik za cestno vožnjo je Dunlop voznikom ponudil tudi pnevmatiko Dunlop TreadMax SP446, različico najnovejše tovorne pnevmatike Dunlop SP446 za pogonsko os, ki je bila obnovljena po postopku vrhunske vulkanizacije v kalupu (MoldCure), še letos pa ji bo sledila tudi Dunlop TreadMax SP246. Ker sta pri obnovljeni pnevmatiki uporabljena isti dezen in zmes kot pri pnevmatiki Dunlop SP446, lahko vozniki z obnovo učinkovito nadgradijo svoje stare pnevmatike ter tako koristijo prednosti, ki jih ponujajo zmogljivejše nove pnevmatike. Pri obnovitvi v omenjeno različico se lahko uporabljajo tako kordna ogrodja novih pnevmatik SP346 in SP446 kot tudi kordna ogrodja prejšnje generacije pnevmatik Dunlop SP344 in SP444. S tem lahko prednosti, ki jih nudi nova serija Dunlopovih cestnih tovornih pnevmatik, izkoristijo tudi obstoječi prevozniki, ki že uporabljajo Dunlopove tovorne pnevmatike.

 

Dunlop SP346 za vodilno os Na voljo
315/80R22.5 156/150L (154/150M) Maj
315/70R22.5 156/150L High Load Junij
295/80R22.5 154/149M High Load Julij
385/65R22.5 160K (158L) Julij
295/60R22.5 150/147K (149/146L) Avgust

 

Dunlop SP446 za pogonsko os Na voljo
315/80R22.5 156/150L (154/150M) Maj
315/70R22.5 154/150L (152/148M) Junij
295/80R22.5 152/148M Julij
315/60R22.5 152/148L Julij
295/60R22.5 150/147K (149/146L) Avgust

 

 

 

Več informacij:

Romana Stare
Vodja marketinga
T: +386 (0)4207 7025
romana_stare@goodyear.com

 

 

Opombe:

Opomba 1: Nove pnevmatike bodo nadomestile Dunlop SP344, SP444 in SP244.

Opomba 2: Predvidevanja in dejansko izvedeni testi v Goodyear GIC*L z dimenzijami 315/80R22.5 kažejo, da nova pnevmatika SP346 za vodilno os v primerjavi s predhodnico SP344 za vodilno os omogoča do 5 % več prevoženih kilometrov, nova SP446 za pogonsko os pa je v primerjavi s predhodnico SP444 za pogonsko os glede prevoženih kilometrov do 10 % boljša.

Opomba 3: V primerjavi s pnevmatiko Dunlop SP344.

24. maja 2016