Okrepljena vloga znamke Cooper Tires v goodyearovi regijski strategiji

Goodyear je v okviru strateške nadgradnje portfelja v regiji EMEA okrepil vlogo znamke Cooper Tires, ki bo odslej delovala kot njegova edina blagovna znamka drugega razreda za potrošnike in osebna vozila. S tem podjetje nadaljuje razvoj celovite ponudbe v vseh tržnih segmentih ter utrjuje svojo zavezanost k inovacijam in kakovosti.

Kranj, 13. oktober 2025 – Podjetje Goodyear je predstavilo strateško nadgradnjo svojega blagovnega portfelja v regiji EMEA in znamko Cooper Tires opredelilo kot svojo edino blagovno znamko drugega razreda za potrošnike in osebna vozila. S tem korakom Goodyear krepi zavezanost k zagotavljanju celovite in konkurenčne ponudbe v vseh tržnih segmentih, pri čemer gradi na doslednosti, preverjeni vzdržljivosti in bogati tradiciji, ki že desetletja zaznamujejo znamko Cooper.

Cooper Tires je pomemben akter v segmentu 4x4 in terenskih pnevmatik
Podjetje Cooper Tires obratuje že od leta 1914

Podjetje Cooper Tires, ki je bilo ustanovljeno leta 1914, je v več kot stoletju delovanja pridobilo zaupanje voznikov po vsem svetu. Znamka je prepoznavna po pnevmatikah, ki slovijo po svoji zanesljivosti – od zahtevnih terenskih poti do vsakodnevne mestne vožnje. Prav z dosledno zanesljivostjo in vzdržljivostjo si je Cooper prislužil zvestobo voznikov tudi v najzahtevnejših razmerah. Na teh temeljih danes zavzema še pomembnejšo vlogo v Goodyearovi strategiji v regiji EMEA.

 

»Cooper Tires je že dolgo prepoznan kot pomemben akter v segmentu 4×4 in terenskih pnevmatik v regiji EMEA in veselimo se, da bomo gradili na teh temeljih,« je povedal Jan-Piet van Kesteren, generalni direktor EMEA in glavni direktor prodaje za potrošniški segment EMEA. »Ta uspeh krepimo s ponudbo edinstvene vrednosti za kupce znamke Cooper v regiji EMEA – s kombinacijo tradicije, vzdržljivost in obnovljene osredotočenosti na potrebe posameznih trgov.«

Cooper Tires ima v svoji ponudbi pester nabor pnevmatik za različne vrste vožnje
Cooper Tires

Razvoj portfelja, ki združuje zmogljivost in dostopnost

S tem korakom Goodyear nadgrajuje razvoj svojega portfelja za dolgoročno rast ter zagotavlja ponudbo, ki vsakemu vozniku omogoča, da najde ustrezen izdelek – bodisi v premijskem, srednjem cenovnem ali proračunskem segmentu. Razširjena vloga znamke Cooper dodatno potrjuje Goodyearovo osredotočenost na razvoj portfelja, v katerem vsaka blagovna znamka uveljavlja svoje prednosti ter voznikom zagotavlja zmogljivost brez kompromisov.

 

Goodyear s tem korakom nadaljuje strateško prilagajanje svojega portfelja za dolgoročno rast ter omogoča, da vsak voznik najde pravi izdelek – ne glede na to, ali gre za premijski, srednji cenovni ali proračunski segment. Razširjena vloga znamke Cooper dodatno poudarja Goodyearovo zavezanost k temu, da vsaka blagovna znamka v celoti izkoristi svoje prednosti in ponudi vrhunske zmogljivosti.

 

»Naš portfelj temelji na preverjeni zmogljivosti,« je dodal van Kesteren. »Goodyear ostaja močno prisoten v premijskem segmentu, medtem ko Cooper Tires še naprej izkazuje dosledno kakovost in vzdržljivost. Zaupamo v svojo sposobnost, da ob pravem času zagotovimo prave izdelke za posamezne trge v celotni regiji.«

 

Goodyear še naprej tesno sodeluje s svojo mrežo distributerjev in prodajalcev, da bi spodbujal rast in zagotavljal rešitve, osredotočene na zmogljivost. Najnovejša odločitev dodatno potrjuje usmerjenost podjetja v inovacije, krepitev zaupanja kupcev in ohranjanje bogate tradicije svojih zanesljivih blagovnih znamk.

Več informacij:

Goodyear Slovenija
T: +386 (0)4 207 7000
goodyear_slovenija@goodyear.com

13. oktobra 2025