Sedma kampanja Pozor(!)ni za okolje letos z novim obrazom: Boštjanom Gorencem – Pižamo
Kranj, 13. oktober 2016 – Z današnjim začetnim dogodkom se je začela sedma Goodyearova kampanja Pozor(!)ni za okolje. Da so dijaki pri zniževanju ogljičnega odtisa na dobri poti, potrjuje podatek Raziskave o odnosu slovenskih dijakov do okolja1: kar 73 % dijakov vedno ali pogosto pravilno ločuje odpadke.
Alison White, Goodyearova globalna direktorica za področje vključevanja skupnosti iz sedeža korporacije Goodyear v mestu Akron, Ohio, ZDA.
»Družba Goodyear je zavezana podpori sodelovalnim programom za zmanjševanje odpadkov, varčevanju z energijo in ustvarjanju pozitivnih učinkov za širšo družbeno skupnost. Z novim krogom kampanje Pozor(!)ni za okolje skupaj z našimi sodelavci znova utrjujemo Goodyearovo zavezo vračanju skupnosti. Na globalni ravni se ponovno veselimo rezultatov tega skupnega, v Goodyearu najboljšega programa na področju trajnostnega razvoja, ter kreativnih dijakov, ki sodelujejo v njem,« je v nagovoru zbranim partnerjem in mentorjem povedala Alison White, Goodyearova globalna direktorica za področje vključevanja skupnosti iz sedeža korporacije Goodyear v mestu Akron, Ohio, ZDA.
V največji meri na razvoj okoljske zavesti dijakov vpliva družina (45 %), temu pa sledijo mediji, ki vplivajo na kar 35 % anketiranih. »71 % anketiranih vedno ali pogosto ugaša luči in električne naprave, ko zapusti prostor, 58 % anketiranih dijakov pa si vedno ali pogosto prizadeva za varčno porabo vode,« zavzetost dijakov za zmanjševanje ogljičnega odtisa pojasnjuje doc. dr. Alenka Baggia s Fakultete za organizacijske vede iz Kranja. Tam so na pobudo družbe Goodyear Dunlop Sava Tires, ki je pobudnica in nosilka kampanje, izvedli Raziskavo o odnosu slovenskih dijakov do okolja.
Boštjan Gorenc – Pižama
Letošnja kampanja združuje več kot 16.000 dijakov s 33 srednjih šol in 30 partnerskih organizacij iz vse Slovenije. Nacionalnemu gibanju za zmanjševanje ogljičnega odtisa se je pridružil tudi stand-up komik, pisatelj in prevajalec Boštjan Gorenc – Pižama, ki na svoj zabaven, komičen in poučen način pomaga pri osveščanju o pomembnosti varovanja okolja: »Težnja k ekološkemu delovanju in vedenju je temeljna nujnost današnje družbe. In mladi imajo ideje, kako uresničevati zelene rešitve, zato je izvrstno, da se jih spodbuja k razmišljanju o tem, medtem ko se jih hkrati na zabaven način opozarja o okoljskih težavah. Torej, da nam CO2 vsem skupaj ne vzame sape.«
Pižama bo skozi vso šolsko leto k zmanjševanju ogljičnega odtisa mlade spodbujal tudi z avdio in video pobudami.
Dodatne informacije:
Simona Dijak,
vodja kampanje Pozor(!)ni za okolje,
vodja komunikacij v podjetju Goodyear Dunlop Sava Tires
T: 04 20 77 016
E: simona_dijak@goodyear.com
Opombe:
Opomba 1: Raziskavo o odnosu slovenskih dijakov do okolja je v okviru kampanje Pozor(!)ni za okolje v maju 2016 izvedla Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru. V njej je sodelovalo 2.082 dijakov s srednjih šol, ki so bile partnerice kampanje Pozor(!)ni za okolje v šolskem letu 2015/2016.