Slovenski študentje lahko na natečaju »ThinkGoodMobility« osvojijo potovanje v Silicijevo dolino

Študentje lahko v sklopu Goodyearovega izziva »ThinkGoodMobility« s svojo vizijo mobilnosti v prihodnosti med drugim osvojijo tudi petdnevno potovanje v Silicijevo dolino in San Francisco ali polletno prakso v Goodyearovem globalnem inovacijskem centru v Luksembrugu. Prijave sprejemajo še vse do konca marca.

 

Kranj, 18. februar 2016 – V sklopu mednarodnega izziva »ThinkGoodMobility«, s katerim želita Goodyear in inštitut ThinkYoung mlade spodbuditi k aktivnemu oblikovanju mobilnosti v prihodnosti, lahko študentje med drugim osvojijo petdnevno potovanje v Silicijevo dolino in San Francisco. Zmagovalec se bo udeležil ogleda najbolj navdihujočih znamenitosti, kot so podjetje Tesla, Univerza Stanford, NASA in slavna garaža, v kateri je svojo kariero začel Steve Jobs, v San Franciscu pa se bo najboljši sestal tudi s predstavniki najuspešnejših zagonskih podjetij. Študentje imajo tudi dodatno možnost, da s svojo idejo navdušijo žirijo in osvojijo polletno plačano pripravništvo v Goodyearovem globalnem inovacijskem centru v Luksemburgu.

 

 

 

Mladi, stari med 18 in 30 let, lahko svoje ideje za reševanje izzivov, ki jih predstavljajo prometna preobremenjenost, trajnost razvoja, urbano prometno onesnaževanje, medsebojna povezljivost, naraščanje števila prebivalcev in varnost na cestah, preko spletne strani Thinkgoodmobilityprijavijo do 31. marca 2016.

Več informacij in pogoji sodelovanja so dostopni na spletni strani Thinkgoodmobility.com.

 

 

 

Dodatne informacije:

Simona Dijak, 
vodja kampanje Pozor(!)ni za okolje,
vodja komunikacij v podjetju Goodyear Dunlop Sava Tires
T: 04 20 77 016
E: simona_dijak@goodyear.com