Za zahtevne motoriste nova športno-turna pnevmatika RoadSmart III

Z najnovejšo športno-turno pnevmatiko RoadSmart III, ki je namenjena zahtevnim voznikom motornih koles, Dunlop Europe postavlja nove standarde glede vzdržljivosti in vodljivosti. Rezultati neodvisnega MTC testa so pokazali, da sprednja pnevmatika omogoča 82 % večjo kilometražo kot povprečje testiranih konkurenčnih pnevmatik1, poleg tega je dosegla prvo mesto na področju oprijema in vodljivosti na suhi podlagi. 2

 

Kranj, 12. april 2016 – Dunlop Europe predstavlja novo pnevmatiko RoadSmart III, s katero želijo zadovoljiti potrebe evropskih cestnih motoristov. Pnevmatiko odlikuje inovativen dezen tekalne plasti z novo postavitvijo kanalov pod kotom, s tem pa so v Dunlop Europe optimizirali togost njene tekalne plasti. Tako so zagotovili enakomerno obrabo z namenom ohranjanja zmogljivosti pnevmatike skozi njeno celotno življenjsko dobo. V dezenu je prvič uporabljena tudi tehnologija iGT (Interconnecting Groove Tread), ki daje pnevmatiki večjo zmogljivost na mokri podlagi. Uporabljen dezen zagotavlja hitro in učinkovito odvajanje vode, s tem pa pnevmatika ohranja oprijem ter dobro vodljivost – tudi, ko je obrabljena. Zahvaljujoč zmesi nove generacije MultiTread, izdelani po nano-tehnologiji, pnevmatika omogoča več prevoženih kilometrov, hkrati pa občutno izboljšuje oprijem na mokri podlagi. Pnevmatiko odlikuje tudi popolnoma novo kordno ogrodje, ki omogoča natančnejše krmiljenje in pri tem od voznika zahteva precej manj napora, obenem pa je v glavni meri zaslužno za enakomernejšo obrabo pnevmatike ter njeno večjo kilometražo.

 

 

Na neodvisnem testu prepričala z oprijemom in vodljivostjo na suhi podlagi ter vzdržljivostjo

 

Priznana neodvisna organizacija za ocenjevanje Motorrad Test Center (MTC) je sprednji pnevmatiki RoadSmart III potrdila naziv vodilne na področju vzdržljivosti. Po zahtevni vožnji po španski testni trasi, ki je bila kombinacija avtocest, stranskih cest in napornih gorskih poti, se je sprednja pnevmatika RoadSmart III uvrstila na prvo mesto in bila v pogledu kilometraže za neverjetnih 82% boljša od povprečja testiranih konkurenčnih pnevmatik3. Tudi zadnja pnevmatika je glede števila kilometrov dobila najboljšo oceno, pri čemer je osvojila 19% prednost pred povprečjem testiranih konkurentov3. NA MTC-jevem testu je pnevmatika Dunlop RoadSmart III dokazala prednost pred glavnimi tekmicami tudi na področju vodljivosti na suhi podlagi. Uvrstila se je na prvo mesto in bila za 10 % boljša od povprečja4 štirih konkurenčnih pnevmatik. Na testiranju na mokri podlagi pa so MTC-jevi vozniki Dunlopovi pnevmatiki dodelili prvo ali deljeno prvo mesto4, na šestih ključnih področjih, med katerimi sta tudi natančno vstopanje v ovinek in vodljivost na mokri podlagi v dolgi vrsti zavojev, pokazala pa je tudi najboljše ravnotežje med oprijemom spredaj in zadaj.

 

Pnevmatika RoadSmart III je na voljo v 18 specifikacijah, ki pokrivajo 16 dimenzij. Nova ponudba omogoča izbiro zgradbe v dveh najpomembnejših dimenzijah zadnje pnevmatike – 180/55ZR17 in 190/55ZR17. Vozniki lahko tako izberejo standardno zadnjo pnevmatiko RoadSmart III, ki izpolnjuje potrebe težkih do srednje težkih motornih koles GT, ali pa posebno SP (športno) izvedbo pnevmatike, ki je prilagojena značilnostim lažjih naked in športnih motociklov.

Sprednja/zadnja Dimenzija, nosilnost in hitrost Izvedba
S 110/80R18 58V TL
S 110/80R19 59V TL
S 120/70ZR17 (58W) TL
S 120/70ZR18 (59W) TL
S 120/70ZR19 (60W) TL
S 130/70ZR17 (62W) TL
Z 140/70R18 67V TL
Z 150/70R17 69V TL
Z 150/70ZR17 (69W) TL
Z 160/60ZR17 (69W) TL
Z 160/70ZR17 (73W) TL
Z 170/60ZR17 (72W) TL
Z 170/60ZR18 (73W) TL
Z 180/55ZR17 (73W) TL
Z 180/55ZR17 (73W) TL SP »SP«
Z 190/50ZR17 (73W) TL
Z 190/55ZR17 (75W) TL
Z 190/55ZR17 (75W) TL SP »SP«

 

 

 

Več informacij:

Romana Stare
Vodja marketinga
T: +386 (0)4207 7025
romana_stare@goodyear.com

 

 

Opombe:

Opomba 1: Izračunano ob upoštevanju minimalne globine profila 1,6 mm po nemški zakonodaji. V primerjavi s povprečno zmogljivostjo treh glavnih konkurenčnih proizvodov v segmentu radialnih športno-turnih pnevmatik (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT). Test je novembra 2015 izvedel Motorrad Test Center po naročilu Goodyear Dunlop. Dimenzija pnevmatik 120/70ZR17 spredaj in 180/55ZR17 zadaj. Testni motocikel: Yamaha FJR 1300A; testiranje na terenu je potekalo na cestah z različno vozno površino v španski pokrajini Almeria.

Opomba 2: V primerjavi s povprečno zmogljivostjo štirih glavnih konkurenčnih proizvodov v segmentu radialnih športno-turnih pnevmatik (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT in Metzeler Roadtec Z8 MO). Test je januarja 2016 izvedel Motorrad Test Center po naročilu Goodyear Dunlop. Dimenzija pnevmatik 120/70ZR17 spredaj in 180/55ZR17 zadaj. Testni motocikel: Yamaha FJR 1300A; testiranje je potekalo na testni progi podjetja Goodyear Dunlop v Mirevalu, v Franciji.

Opomba 3: Izračunano ob upoštevanju minimalne globine profila 1,6 mm po nemški zakonodaji. V primerjavi s povprečno zmogljivostjo treh glavnih konkurenčnih proizvodov v segmentu radialnih športno-turnih pnevmatik (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT). Test je novembra 2015 izvedel Motorrad Test Center po naročilu Goodyear Dunlop. Dimenzija pnevmatik 120/70ZR17 spredaj in 180/55ZR17 zadaj. Testni motocikel: Yamaha FJR 1300A; testiranje na terenu je potekalo na cestah z različno vozno površino v španski pokrajini Almeria.

Opomba 4: V primerjavi s povprečno zmogljivostjo štirih glavnih konkurenčnih proizvodov v segmentu radialnih športno-turnih pnevmatik (Michelin Pilot Road 4, Bridgestone T30 Evo, Pirelli Angel GT in Metzeler Roadtec Z8 MO). Test je januarja 2016 izvedel Motorrad Test Center po naročilu Goodyear Dunlop. Dimenzija pnevmatik 120/70ZR17 spredaj in 180/55ZR17 zadaj. Testni motocikel: Yamaha FJR 1300A; testiranje je potekalo na testni progi podjetja Goodyear Dunlop v Mirevalu, v Franciji.

12. aprila 2016