Pnevmatike FUELMAX ENDURANCE za manjši ogljični odtis

Večnamenska linija FUELMAX ENDURANCE proizvajalcem tovornjakov in prevoznim podjetjem pomaga na poti v smeri trajnostne prihodnosti. Pnevmatike, ki pripomorejo k zmanjševanju emisij, namreč odlikuje dolga življenjska doba, razred B za izkoristek goriva na oznaki EU in visoka raven oprijema.

Kranj, 23. september 2021 – Proizvajalci vozil, upravljavci voznih parkov in prevozniki so pod vedno večjim pritiskom, saj se od njih po eni strani pričakuje izpolnjevanje trajnostnih ciljev, ki jih med drugim narekuje tudi Evropski zeleni dogovor, po drugi strani pa morajo zagotavljati poslovanje z nizkimi maržami. Iz tega razloga je Goodyear razvil večnamensko linijo pnevmatik FUELMAX ENDURANCE za vodilno in pogonsko os, ki bo tisočim evropskim voznim parkom tovornih vozil in proizvajalcem tovornjakov pomagala zmanjšati ogljični odtis ter prispevala k učinkovitemu poslovanju.

Fuelmax Endurance za manjši ogljični odtis.

 

Pnevmatike FUELMAX ENDURANCE tudi na glavnih in regionalnih cestah omogočajo izkoristek goriva, ki je sicer značilen za prevoze po avtocestah, obenem pa zagotavljajo manjšo količino izpustov in se ponašajo z odličnim oprijemom, trpežnostjo in kilometrskim potencialom, potrebnim na glavnih in regionalnih cestah. Nova linija pnevmatik je tako najbolj vsestranska doslej in odraža vodilno zmogljivost v medregionalnem prevozništvu, ob tem pa vse dimenzije na oznaki EU dosegajo razred B za izkoristek goriva1.

Prednosti tako za prevoznike kot proizvajalce tovornih vozil

Linija FUELMAX ENDURANCE spreminja pravila igre, saj obenem omogoča zmanjševanje emisij in velik kilometrski potencial. Zmanjšanje izpustov CO2 za dva odstotka za en tovornjak predstavlja približno eno tono manj emisij CO2 in 400 litrov manj goriva v enem letu. To za vozni park s sto vozili v enem letu pomeni zmanjšanje izpustov CO2 za 100 ton in prihranek goriva v višini 40 tisoč litrov.

 

Pnevmatike FUELMAX ENDURANCE pa prinašajo prednosti tudi proizvajalcem. Uporabljene kot originalna oprema novih tovornjakov namreč dodatno zmanjšajo emisije za povprečno dva odstotka2 v primerjavi s pnevmatikami, ki so za izkoristek goriva po oznaki EU uvrščene v razred C.

Pnevmatike za vodilno in pogonsko os z oznako 3PMSF

Pnevmatika FUELMAX S ENDURANCE za vodilno os združuje Goodyearovo preizkušeno tehnologijo IntelliMax Rib z domiselno razporeditvijo reber in geometrijo kanalov. Ojačevalni elementi v ramenskih kanalih se med kotaljenjem pnevmatike povežejo ter s tem povečajo njeno trpežnost in zmanjšajo obrabo na zahtevnejši vozni podlagi izven avtocest, globlja tekalna plast pri izbranih dimenzijah pa zagotavlja več obrabljive gume3, kar omogoča boljši oprijem v pozni življenjski dobi pnevmatike. Določene pnevmatike za vodilno os imajo tudi izpopolnjeno zmes bočnice, kar dodatno prispeva k zmanjšanju emisij in boljšemu izkoristku goriva, saj se med vožnjo izven avtocest bočnica manj upogiba in deformira.

 

Za pnevmatiko za pogonsko os pa je poleg inovativne zmesi za tekalno plast značilen tudi poseben proces vulkanizacije, ki dodatno zmanjšuje kotalni upor. Usmerjeni dezen tekalne plasti ima številne globoke lamele, globoke osrednje kanale in več oprijemnih robov, kar izboljšuje oprijem in omogoča učinkovito odvajanje vode.

 

Tako pnevmatike za vodilno kot tudi za pogonsko os nosijo oznako 3PMSF in so opremljene s čipom RFID, ki omogoča povezavo za upravljanje pnevmatik.

Fuelmax D Endurance ima povečano odpornost proti poškodbam in kilometrski potencial na medregionalnih cestah.
Med ključne prednosti pnevmatike Fuelmax D Endurance spada zmanjšanje stroškov, saj so za 30 odstotkov nižji.
Pri pnevmatiki Fuelmax S Endurance bočnica kompenzira energetske izgube, ki jih povzročata upogibanje in deformacija bočnice pri vožnji izven avtoceste.
Velika naležna površina Fuelmax S Endurance preprečuje premike tekalne plasti in ohranja majhen kotalni upor.

Koncept več življenj prinaša dodatno življenjsko dobo

Nova linija pnevmatik FUELMAX ENDURANCE je popolnoma združljiva s t. i. Goodyear Retreading programom in dokazuje Goodyearovo zavezanost krožnemu gospodarstvu. Pnevmatika za pogonsko os je na voljo tudi kot premium TreadMax, obnovljena pnevmatika z vulkanizacijo v kalupu, kar prinaša še več prevoženih kilometrov ob enakih lastnostih, kot jih ima nova tekalna plast, s čimer se stroški pnevmatike zmanjšajo za kar 30 odstotkov4.

 

Navedeno v kombinaciji z Goodyearovimi pametnimi rešitvami za spremljanje pnevmatik, ki vključujejo sisteme TPMS, Drive-Over-Reader in nedavno predstavljeni DrivePoint, podaljša uporabnost pnevmatik in poveča izkoristek goriva. Vse to pa prevoznim podjetjem dodatno pomaga na njihovi poti v smeri trajnostne prihodnosti.

Osnove podatke o pnevmatiki Goodyear Fuelmax Endurance si lahko ogledate tukaj.

1 Oznaka EU za pnevmatike: vse dimenzije nove linije pnevmatik FUELMAX ENDURANCE so za izkoristek goriva uvrščene v razred B. Številke temeljijo na izračunu VECTO za prehod s pnevmatik KMAX GEN-2 (razred C za izkoristek goriva) na FUELMAX ENDURANCE (razred B za izkoristek goriva).
2 Navedene izboljšane tehnologije in inovacije se med dimenzijami razlikujejo.
2 V primerjavi s FUELMAX GEN-2 v izbranih dimenzijah.
4 Na osnovi internih podatkov Goodyearovega centra za inovacije v Luksemburgu.

Več informacij:

Kaja Lesjak
Marketing koordinator za tovorno pnevmatiko Adria
T: +386 (0)4 207 7661
kaja_lesjak@goodyear.com

23. septembra 2021